zondag 11 januari 2009

Expiriment: een maand offline

Nee, vreest niet, lieve lezers, ik zou dat nooit doen, een maand offline! Maar ik las gisteren in de Volkskrant dat er iemand is die dat wel heeft gedaan. Een bekende internetverslaafde en -adviseur (Jim Stolze, 35 jaar) nog wel. En eigenlijk beviel hem dat wel. En zijn vrouw ook. Wat een leven moet ze daarvoor gehad hebben met zo'n man wiens eerste bezigheid na het ontwaken was om - gewaarschuwd door het envelopje op zijn iPhone - als eerste actie van de dag meteen zijn e-mails te checken en terwijl hij die mails las thee te zetten (dat laatste was dan wel weer heel fideel van hem) en de rest van de dag op die manier, gewapend met laptop online te zijn! Tot slapens toe!
Zie zijn weblog over zijn eerste ervaringen weer online op 7 januari. Het zou interessant zijn die van zijn vrouw er bij te lezen!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ik heb nu nog geen twee dagen een eigen blog en ik voel die digitale kriebels en jeuk nu al opkomen. Zijn er ook andere medicijnen behalve periodieke onthouding? Een goed boek lezen bijvoorbeeld?

Festina Lente zei

Ha, ha, ik had je gewaarschuwd. Toch? Enne...een goed boek is altijd een goed idee!

Festina Lente zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.