maandag 23 februari 2009

Wuthering heights


De ellende die wij een paar maanden geleden het liefst wilden ontvluchten: kou, sneeuw en gladheid, hebben we dit weekend juist opgezocht. En we hebben er nog van genoten ook! De spierpijn die nu mijn kuiten kwelt, heb ik er graag voor over om me weer even als Maxima in Lech gevoeld te hebben. Dat was namelijk al 25 jaar geleden en dit keer moesten we het zelfs zonder skileraar doen.

Enkele van onze vrienden, die nog nooit in Center Parcs vertoefd hadden, voelden zich echter tegelijk ook figurant in Wall-E en echt ongelijk kon ik ze niet geven. Heel veel relaxter op vakantie kan eigenlijk niet. Als je even niet oplet, kom je het park niet meer af. Je wordt nog net niet van activiteit naar activiteit vervoerd, maar heel veel schelen doet het ook niet. Of we ooit nog terug mogen komen weet ik niet; daarvoor hebben we te veel schadeformulieren moeten invullen (ijsbal door de ruit, reclameringen over te korte bowlingtijd, verkeerde bonnetjes, niet werkende steengrill, huisjessleutel mee naar huis, niets gekocht in de souvenierwinkel).

We staan vast op de zwarte lijst nu. Weer eens wat anders dan de zwarte piste.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ha! ik begrijp dat jullie bewegingen aldaar iets minder vloeiend liepen dan in het filmpje uit je vorige bericht! dat was heel ontspannend.

katharina zei

Festina!
Wat valt U mij toch tegen.
Een weekend doorbrengen in een smurfendorp met smurfenbezigheden en toch kwijlen hoe fijn dat is.
Maar goed dat U op de zwarte lijst bent gekomen. Ik ben er oprecht blij om.
Hopelijk heeft Uw zoon nu alle elftallen en kan ik weer naar de buurtsuper.
In afwachting op betere berichten, Katharina

Festina Lente zei

Dames! Jullie weten toch hoe schromelijk ik kan overdrijven!
Mijn lieve zoon heeft nu inderdaad alle elftallen, maar is nog bezig met z'n droomelftal: dank voor de ladingen voetbalplaatjes! Hij is zo blij met de post van Katharina: hij herkent haar handschrift inmiddels al en geniet van de leuke gedichtjes die erbij gestuurd worden!

Strangebrew zei

Job well done!
Hebben jullie echt de boel gesloopt (schaterlachte ze...)?

Festina Lente zei

Ja, nou kijk, we waren met z'n elven, er waren ook kinderen bij, en wodka; het viel nog mee uiteindelijk. We wilden eigenlijk nog gaan klagen over het gemis aan uitzicht dat we hadden verkregen door het afplakken van de kapotte ruit, maar gezien het vele contact met de receptie hebben we dat maar gelagen...