donderdag 5 maart 2009

Spinning


Nou, vandaag flink in de sportfuik gelopen! Ik dacht nog weg te kunnen komen met mijn sportblessure van een half jaar geleden, maar nee! Uit overleg met mijn sportdocent bleek dat ik nog best zweetsporten kon beoefenen zonder mijn heup al te zeer te belasten, bijvoorbeeld spinning. Had ik daar wel eens aan gedacht? Nee! Eigenlijk ongelooflijk voor een fietsliefhebber als ik.

Ter voorbereiding van het gesprek had ik nog even geïnformeerd welke sporten er momenteel eigenlijk in Lent te beoefenen zijn. Stoeigym leek me wel leuk, maar dat bleek voor kinderen te zijn, BBB leek me gunstig, maar de tijd was ongunstig, bodystep sprak me aan, maar dat zou een te grote schokbelasting opleveren.

En spinning dan, zou dat niet überhaupt een te grote schok zijn? Nee, lekker je verstand op nul en jezelf laten gaan. Nou, vooral dat eerste sprak me direct aan. Aan de slag dus morgen!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Dat vind ik nou het stompzinnige van sport. Zo achterhaald allemaal! Tegenwoordig kun je vrijwel alles vanuit je luie stoel regelen en doen, maar sporten ho maar! Nou ja, succes ermee...

Festina Lente zei

Precies. Ik heb op de terugweg al geoefend...