donderdag 28 januari 2010

Kerstpakket


Beste collegevoorzitter,

Ik weet al wat ik in mijn kerstpakket wil hebben dit jaar. Het past prima in de rode RU-tas met etenswaren en kookboeken die we eind vorig jaar van u hebben mogen ontvangen voor ons harde werken. Ik zou het geen probleem vinden als er een RU-logo op op gezet zou worden. Gratis reclame niet waar? We zouden voor ons hele leven genoeg kookboeken hebben. Zou dat niet geweldig zijn? Bovendien zouden we volgend jaar niet te veel vragen: een paar appjes maar....

Volg deze link en u zult zien met welk kerstkado u een heleboel werknemers u zou verblijden en welk voordeel zij ervan zouden hebben qua kennisvermeerdering en werkplezier:

http://jebibliotheek.blogspot.com/2010/01/nieuw-apple-ipad.html

En die kritische kanttekeningen, laat die maar even voor wat ze zijn; daar komt vast een oplossing voor. Net als dat er altijd een appeltje voor de dorst komt. Of komt die dorst nou door dat appeltje?

Met vriendelijke groet,

Een werknemer die niet kan wachten

6 opmerkingen:

Annie Maessen zei

Gaaf. Ik ook een. Logo geen probleem!

Festina Lente zei

Kijk, da's mooi, dat je reclame voor ons wilt lopen.

Wilma van den Brink zei

Geachte collegevoorzitter,

Van een van uw medewerkers begreep ik dat u verantwoordelijk bent voor een fantastische werksfeer binnen uw organisatie. Graag wil ik daarom solliciteren naar een baan, de functie maakt in principe niets uit, zolang ik maar een jaarcontract krijg.

Met vriendelijke groeten
ect etc

;-D

Festina Lente zei

LOL!!!
Als je je eigen iPad maar meeneemt!

Festina Lente zei

Dit vind ik wel wat voor jou!

Wilma van den Brink zei

Hmmm idd interessant. Thnx!