zaterdag 20 maart 2010

Sale no mobarak!



Sale no mobarak: gelukkig nieuwjaar! Het is vandaag nowruz, het Iraanse nieuwjaar en wel het jaar 1389. In Iran worden vandaag massaal bezoekjes aan familie gebracht en over 13 dagen gepicknickt, nadat er (maar dat doet niet iedereen) woensdag over vuren gesprongen is. Als dat geen geluk brengt!
Ter gelegenheid van het nieuwe jaar heb ik mezelf maar een kadootje gegund: duizend-en-één-dromen van Ann de Craemer. Ik verheug me er al op om het te gaan lezen, maar we moeten zo naar een feest.
En feesten gaan nu eenmaal altijd voor, zeker als het feesten met lekker Iraans eten zijn!

3 opmerkingen:

Ann De Craemer zei

Salam, salam! Heel fijn dat je benieuwd bent om mijn boek te lezen. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

Sale no mobarak,
Ann

katharina zei

Happy new year Festina!

Festina Lente zei

@ Ann: ik laat je zeker weten wat ik er van vind; het ziet er in ieder geval mooi uit!

@ Katharina: thanx!