vrijdag 31 december 2010

Oud en nieuw

Dit jaar hebben we met grote, grote weemoed afscheid moeten nemen van een aantal zeer geëngageerde bloggers: ik noem hier met name schrijverdezes en dr.henkenstein.

Maar gelukkig zijn er ook nieuwe bloggers bijgekomen, waarvan ik er twee speciaal noem: Bas van Houwelingen met z'n DRIE blogs (Basblog, Het is gezien... en Lezen in de kunst (met eervolle vermelding door Onze Taal)  en Hans met z'n Tabula Cerata.

En samen met Hans wens ik voor iedereen: bonus, felix, fautusque annus sit!

9 opmerkingen:

Unknown zei

Ook jij een buitengewoon 2011 Festina!

Henk zei

Dank voor de vermelding. Alle goeds toegewenst voor 2011!

Festina Lente zei

Ha Edwin en Henk! Ook voor jullie een uitmuntend 2011!

schrijverdezes zei

Zo zie je maar weer: elk afscheid is het begin van iets nieuws, zoals Voskuil al schreef. 'k Ben blij dat ik je niet eenzaam heb achtergelaten ;-)

Dzjiedzjee zei

Dank je!
Maak er een prachtig jaar van!
Alle goeds gewenst in 2011.

katharina zei

Felice anno nuovo per tutti volgers di Festina.
Dit jaar is op dit blog (of was het alweer vorig jaar?)het boek De eenzaamheid van de priemgetallen besproken.
Gisteren de film gezien en een echte aanrader!

Hans zei

Hartstikke bedankt voor deze vriendelijke woorden. En ik wens jou natuurlijk ook een bonum, felicem faustumque annum!

Bas van Houwelingen zei

Dat is verrassend wakker worden op de eerste dag van dit nieuwe jaar! Dank je wel voor je schouderklopje. Ik wens je een heel plezierig 2011 voor jou en de mensen om je heen.

Festina Lente zei

@ v/h schrijverdezes: een beetje toch wel hoor! :-(

@ GertJan: ook jij, met veel fietskilometers!

@ Katharina: heerlijk, leuk vooruitzicht voor dit jaar!

@ Hans: je hebt een veelbelovend blog, dus vooral dóórgaan!

@ Bas: ook voor jou en de jouwen!!