woensdag 2 maart 2011

Eindelijk

Eindelijk weer eens een vrije woensdag, in plaats van een vrije vrijdag.

Sinds begin van dit schooljaar heb ik een vrije vrijdag in plaats van een vrije woensdag. En waarom? Omdat de juffen (en meesters, maar dat zijn er niet zoveel) van mijn dochter liever een vrije vrijdagmiddag dan een vrije woensdagmiddag hadden. Dat kwam beter uit in verband met de adv's of zoiets. En ik als ouder moest dus volgen, want ik ga niet de hele dag zitten (ja, ik sta nog niet) werken als mijn dochter 's middags vrij heeft. Maar nu is er een studiedag voor de juffen (en de paar meesters) georganiseerd op woensdag. Dat betekent dat ik weer eens een woensdag vrij mag nemen. Een lekker midweekend dus.

Wat zal ik eens gaan doen? Winkelen met mijn dochter? Nee, net gedaan. Collega's omhelzen? Nee, dat was gisteren. Iemand een compliment geven? Nee, dat was ook gisteren. Gaan stemmen? Ja, dat lijkt me een goed idee. Gelukkig heeft mijn werkgever al een stemadvies gegeven: we mogen niet stemmen op partijen die het onderwijs om zeep helpen. Sappig.

2 opmerkingen:

katharina zei

Een zeer wulpse manier om de week te breken gezien je picture!
Ik stemde ook sappig, leuk verband met je plaatje, hm.

Festina Lente zei

Ja, een subtiel verband, nietwaar?