zondag 15 december 2013

Het kleine broertje


Ik heb me er lang tegen verzet, maar ben nu dan eindelijk in het bezit van het kleine broertje van mijn iPad, ook wel bekend onder de naam iPhone. Voor dat mini-apparaat zou ik nooit de volle prijs betalen, maar een enigszins gehavend model van een vriendje van mijn zoon overnemen, dat kon nog nét.

Aangezien ik de iPad gewend ben, vind ik het een ongelooflijk klein, bijna onleesbaar apparaat. MAAR: ik kan nu wel met mijn appeltje bellen en whatsappen. En de camera bevalt me ook wel. Tevens is het prettig om muziek of radio in bed te luisteren met een klein in plaats van een (op dat moment zo voelend) enorm scherm naast je. En je neemt hem ook wat lekkerder mee in de tas.

Tegelijkertijd is het ook een aandachtstrekkertje, dat op z'n tijd z'n stroom wil en desalniettemin nu al vaak door mij vergeten wordt (voor vrouwen is het immers niet zo elegant om het ding in je broekzak te dragen), waardoor ik erover twijfel om bijvoorbeeld m'n werkagenda eraan te koppelen. Terwijl dat laatste me wél handig lijkt.

Kortom, nog even wennen dus.

Als iemand een tip voor dat vergeetprobleem heeft: graag!

2 opmerkingen:

E* zei

Herkenbaar verhaal! Op mijn verjaardag (22 jan.) wacht mij ook een nieuw leuk toestelletje (de heren in huis verheugen zich er nu al op om dit voor mij te gaan kopen, I couldn't care less, maar binnen de kortste keren zal ook ik bezwijken, ben ik bang, en 'niet meer zonder kunnen'. Veel plezier ermee!!!

Festina Lente zei

Thanx! Kunnen we whatsappen!