maandag 27 januari 2014

De uitgestelde prijsuitreiking


Je zult het geloven of niet, maar ik heb een PRIJS gewonnen. Via Facebook. Door een site (Nijmegen Noord) te liken en aan te geven waarom ik een van de twee prijzen (een ingelijste foto van de Rolling Stones die een straatnaambordje van de Rolling Stones omhoog houden, zie hierboven) zou moeten winnen.

Nou, nogal simpel, omdat ik er woon en 'm niet zwart ga verven.

Dat was blijkbaar het goede antwoord en dus had ik recht op de prijs.

En wat blijkt, de prijs wordt niet opgestuurd, maar persoonlijk aan mij en mijn medewinnaar uitgereikt. Door de wethouder. Bij het straatnaambordje van onze straat. En de foto van die uitreiking komt in De Brug te staan. Fissa!

Ik werd opgebeld door de gemeente voor een afspraak (ja sorry, wat aan de late kant, want mijn collega dacht dat ik ging bellen en ik dacht dat hij ging bellen). Of ik werkte en zo ja tot hoe laat. Een uur of vijf of zo? 'Ja, dat klopt, maar jullie wilden toch een foto maken? Is het dan niet donker?'

O ja.

Oké, woensdag dan. Om twaalf uur.

Vandaag kreeg ik bericht. Er stond een dubbele afspraak in de agenda van de wethouder. Of ik ook volgende week woensdag kan. Om half vier.

Ja hoor; ik ben een geduldig mens en zelf ook (semi)ambtenaar.

Geen opmerkingen: