vrijdag 22 april 2016

Diashow


Van de week had ik een wortelkanaalbehandeling. Degenen die zoiets al een keer ondergaan hebben, weten waar ik het over heb; het is een halve operatie.

De schrik was deze keer echter niet zozeer de behandeling zelf, maar het gebeuren erna. Want terwijl ik nog half versuft op de stoel lag, kreeg ik - houd je vast - een diashow van wat de tandarts tijdens de behandeling gedaan had. 'Kijk, hier boorde ik door je kroon heen, hier meet ik de lengte van het kanaal, hier reinig ik het kanaal, hier vul ik het kanaal, hier zie je de noodvulling op de kroon....

Wilde ik dit eigenlijk wel zien dacht ik? Krijg ik binnenkort ook een video opgestuurd die ik kan delen op Facebook? De techniek schrijdt voort, maar of deze 'open science' ook vooruitgang is?

Too much for me, vrees ik.

2 opmerkingen:

Marina Noordegraaf .... zei

Haha, misschien moet je je LOTiCON-factor (level of transparency in case of narcosis) doorgeven aan 't Open Science Register ;-)

Festina Lente zei

LOL!